Subject: Re: Tuumajaama riigi eriplaneeringu juhtrühma nimetamisest
From: "EKO koordinaator" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: "Aili Tammaru - MKM" <[email-masked]>,Piret Väinsalu <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Jul 2025 14:20:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Nimetame EKO esindajaks tuumajaama eriplaneeringu juhtrühma Piret Väinsalu, 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Heade soovidega,
Ingrid Nielsen (Maia-Liisa Antoni asendaja puhkuse ajal)

----
Eesti Keskkonnaühenduste Koja koordinaator
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
521 3028

http://www.eko.org.ee/kontakt

Kontakt Aili Tammaru - MKM (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval E, 14. juuli 2025 kell 
16:03:

Tere

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium palus Teilt 12.06.2025 kirjaga 
nimetada enda organisatsioonist hiljemalt 11.07.2025 600 MW elektrilise 
võimsusega

tuumaelektrijaama ja selle toimimiseks vajaliku taristu riigi eriplaneeringu 
ja keskkonnamõju strateegilise hindamise koostamist koordineeriva juhtrühma 
koosseisu esindaja. Palume Teil esitada enda organisatsiooni esindajad 
esimesel võimalusel või kui Te ei soovi esindajat nimetada, siis palun ka 
sellest teada anda, vastates sellele e-kirjale.

Lugupidamisega

	Aili Tammaru
nõunik
Maa- ja ruumipoliitika osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 5308 7430  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.mkm.ee> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn